Digital Network ma za sobą kolejny, udany kwartał. Spółka wypracowała w całym pierwszym półroczu br. przychody na poziomie 28,8 mln zł (wzrost o 17% r/r/), EBIT w wysokości 9,8 mln zł (wzrost o 29% r/r/), EBITDA wartą 15,7 mln zł (wzrost o 24% r/r/) i zysk netto w kwocie 9,6 mln zł (wzrost o 43% r/r). Rentowność operacyjna wzrosła do 34% (wzrost o 3 p.p. r/r), rentowność EBITDA do 54% (wzrost o 3 p.p. r/r), a rentowność netto aż o 6 p.p. (r/r/) do 33%.
Rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH) jest obecnie najszybciej rozwijającym się segmentem rynku reklamowego, notującym każdego roku dwucyfrowe wzrosty. Jesteśmy głównym beneficjentem tych wzrostów co potwierdzają najnowsze wyniki finansowe. Nasz model biznesowy, który charakteryzuje się stałymi kosztami utrzymania sieci, efektywnym zarządzaniem kampaniami (online) oraz stałym wzrostem wykorzystania pętli emisyjnej wypracowuje dzięki dźwigni operacyjnej wskaźniki rentowności powyżej 30%. Największe zasięgi reklamowe w segmencie reklamy cyfrowej (DOOH) pozwalają nam osiągać efekt skali oraz gwarantują reklamodawcom realizację najbardziej spektakularnych kampanii w branży.” – komentuje wyniki Agnieszka Godlewska, Prezes Zarządu Digital Network SA.
W połowie czerwca Screen Network (wiodąca spółka zależna grupy kapitałowej) ogłosiła uruchomienie kolejnego wielkoformatowego ekranu w Katowicach. Ekran ma 153m2 i generuje ponad 90 000 kontaktów dziennie. Nowoczesny, cyfrowy nośnik został zainstalowany nad głównym wejściem do Galerii Katowickiej w samym centrum Katowic. Uruchomienie nowego ekranu w Katowicach to kolejna duża inwestycja spółki w 2024 roku. W maju Screen Network uruchomił również Super Screen w łódzkiej Manufakturze. Następnie pod koniec czerwca Screen Network przedłużyła na kolejne 3 lata umowę brokerską z Polsat Media.