Prezes Zarządu Digital Network SA,
Prezes Zarządu Screen Network SA
Agnieszka Godlewska jest związana z Grupą Kapitałową Digital Network S.A. od 2015 roku. Początkowo na stanowisku Dyrektor Zarządzającej Screen Network, a od 2017 roku jako Prezes Zarządu tej spółki. Była odpowiedzialna za przygotowanie, a następnie wdrożenie wieloletniej strategii rozwoju Screen Network, która zakładała m.in.: rozwój ogólnopolskiej sieci ekranów reklamowych, pozyskiwanie spektakularnych lokalizacji i uruchomienie ekranów klasy Super Screen – wielkoformatowych ekranów LED w lokalizacjach premium największych miast Polski.
Przed rozpoczęciem pracy w Screen Network, Agnieszka Godlewska przez ponad 15 lat zbierała doświadczenia zawodowe w Grupie Ströer, m.in. na stanowisku Dyrektora Sprzedaży, biorąc udział w rozwoju sieci reklamowej, administrowaniu sprzedażą, przejmowaniu innych firm oraz optymalizacji procesów biznesowych. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego na kierunku Ekonomia ze specjalizacją Bankowość oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania na kierunku Zarządzanie i Marketing.
Jako uznany ekspert branżowy ma bezpośredni wpływ na kierunki rozwoju tego rynku. Jest prekursorką w implementacji na polski rynek najnowszych, światowych trendów branży Digital OOH oraz zdeklarowaną zwolenniczką idei Smart City. Jako Prezes Zarządu Screen Network jest wielokrotną laureatką krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych i nagród (m.in. IAB MIXX Awards, Digital Signage Awards, ApexAwards), przyznawanych za najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie Digital Out of Home. Jej motto zawodowe brzmi „Firma to Ludzie”.
Członek Zarządu/CFO Grupy Digital Network SA
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu badań, przeglądów sprawozdań finansowych i projektów due diligence dla dużych przedsiębiorstw, a także w doradztwie transakcyjnym i przygotowywaniu budżetów projektowych. Biegły rewident, specjalista rachunkowości, sprawozdawczości i podatków. Doświadczenie zawodowe zdobywała w takich firmach jak Ernst&Young Audit Sp. z o.o. i TPA Horwath Horodko Audit Sp. z o.o. Do momentu powołania do zarządu 4fun Media SA pełniła w spółce funkcję Dyrektor ds. Sprawozdawczości i Controlingu. Posiada wykształcenie wyższe – ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie ze specjalizacją Finanse i Bankowość.
Członek Zarządu Screen Network
Maciej Paciorek, przez ostatnie 15 lat był związany z grupą Ströer Polska, gdzie w pierwszych latach pracy odpowiadał za współpracę z sektorem publicznym oraz wsparcie Działu Sprzedaży. W 2010 roku objął funkcję dyrektora działu sprzedaży regionalnej i instytucjonalnej. Stworzył ponad dwudziestoosobowy dział odpowiedzialny za sprzedaż do klientów bezpośrednich, regionalnych agencji reklamowych oraz instytucji publicznych.
Przez ostatnie 4 lata, jako członek zarządu Ströer Polska, Maciej Paciorek był odpowiedzialny za wszystkie kwestie związane z procesem sprzedaży oraz działaniami Public Affairs. Jest absolwentem Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Przez 7 lat był związany z polskimi i zagranicznymi instytucjami odpowiedzialnymi za integrację europejską.
Członek Zarządu/Dyrektor Operacyjny Screen Network SA
Damian Rezner jest odpowiedzialny za realizację strategicznych planów spółki, wyszukiwanie innowacyjnych metod realizacji kampanii, wsparcie sprzedaży i koordynację działań promocyjnych. Posiada 16-letnie doświadczenie na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej i jest związany z firmą od początku jej istnienia. W Screen Network był odpowiedzialny wcześniej za zarządzanie specjalnym unitem „Think DOOH”, którego głównym celem było tworzenie innowacyjnych kampanii w kanale DOOH z wykorzystaniem technologii AI, Big Data, Image Recognition, jak również działania promocyjne i edukacyjne na rynku w zakresie możliwości tego medium.
W latach 1998 – 2001 zdobywał doświadczenie zawodowe w międzynarodowej firmie doradczej Artur Andersen, gdzie zaangażowany był w wiele projektów dla sektora finansowego, telecom i retail. W latach 2002 – 2004 piastował stanowisko dyrektora finansowego ds. podatków w Grupie NETIA. Cezary Kubacki zasiadał także w Radach Nadzorczych kilku spółek publicznych (m.in. Optimus SA, Arteria SA, 4fun Media SA) oraz instytucji finansowych takich jak Supernova Fund SA. Jest wspólnikiem w kancelarii prawnej LTA Doradztwo Prawne Dopierała, Oliwa i Wspólnicy. Niezależny Członek Rady Nadzorczej. Posiada wykształcenie wyższe – jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego.
W latach 2004 – 2016 związany z operatorem telekomunikacyjnym T-Mobile – początkowo jako dyrektor departamentu komunikacji, a następnie jako dyrektor zarządzający marki Heyah, a także dyrektor sprzedaży i marketingu rynku prywatnego. Od 2013 roku jako dyrektor sprzedaży był odpowiedzialny zarówno za kanały tradycyjne (sieć salonów, partnerzy handlowi), jak i call center oraz działalność internetową. Wcześniej przez 10 lat pracował w Unilever Polska SA. W 2016 roku założył Zeroone Sp. z o.o. – spółkę zajmującą się konsultingiem biznesowym w obszarze rozwiązań mobilnych i cyfrowych oraz strategii start-up’ów i business exit pełniąc tam funkcję CEO.
Absolwent Wydziału Ekonomiki Bankowości i Ubezpieczeń w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości. Następnie ukończył Bournemouth University uzyskując dyplom Master of Arts In Financial Services. Odbył ponadto studia doktoranckie w zakresie metodologii badań w naukach ekonomicznych w Instytucie Finansów. Posiada szeroką wiedzę i kompetencje w obszarze sprawozdawczości i finansów poparte ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym na stanowisku dyrektora finansowego/członka zarządu w spółkach publicznych, a wcześniej na stanowiskach kierowniczych odpowiedzialnych za obszar finansów i zarządzania ryzykiem. W latach 2012 do 2023 sprawował funkcję Wiceprezesa Zarządu ELZAB S.A., wcześniej przez okres 6 lat Wiceprezesa/ Dyrektora Finansowego w PayTel S.A., w latach 2006-2012 związany z Grupą Kapitałową Boryszew na stanowisku Członka Zarządu, Dyrektora Finansowego w Impexmetal S.A.
Grzegorz Esz ma 25-letnie doświadczenie zarządcze w obszarze marketingu i sprzedaży, które zdobywał na kierowniczych stanowiskach w Showmax gdzie pełnił funkcję dyrektora marketingu (2016-2019), UPC Poland jako członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży (2012-2015), wiceprezes zarządu ds. marketingu i sprzedaży w Netia SA (2009-2012), a wcześniej jako dyrektor zarządzający sieci HEYAH, której operatorem jest T-Mobile. Kilkakrotnie nagrodzony prestiżowymi nagrodami branżowymi Effie Awards za najskuteczniejsze kampanie marketingowe na rynku (m.in. Shomax i HEYAH). Od 2019 roku jest prezesem zarządu w spółce 5WHY Promotion, prowadząc konsulting oraz doradztwo strategiczne, działalność promocyjną, wydawniczą oraz inwestycyjną w segmencie koprodukcji filmowej. Pan Grzegorz Esz jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, którą ukończył z wyróżnieniem na Wydziale Inżynierii Produkcji. Następnie kontynuował swoją edukację w London Business School – gdzie ukończył Executive MBA oraz w International Institute for Management Development w Lozannie w Szwajcarii (Lead Forward Executive Program).
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte głównie w zakresie planowania komunikacji oraz strategii mediowej, media management, zakupu mediów, prowadzenia przetargów mediowych, audytu i benchmarkingu. W trakcie dotychczasowej kariery zawodowej sprawował kierownicze stanowiska, zarówno w polskich jak i międzynarodowych korporacjach takich jak Totalizator Sportowy, Cadbury Wedel czy Publicis Groupe/Newcast Ukraine, gdzie odpowiadał głównie za media i komunikację marketingową. Od 2016 roku Rafał Kunysz jest Prezesem Zarządu i współwłaścicielem spółki Red Moon Media Audit and Consulting.