13.10.2023

autor: Digital Network
Newsy

Screen Network zbuduje sieć reklamową w placówkach Poczty Polskiej

Screen Network (spółka zależna od Digital Network SA), właściciel sieci cyfrowych ekranów reklamowych (Digital OOH) rozszerza swoją ofertę o ekrany w placówkach Poczty Polskiej. Umowa zawarta na okres 5 lat zakłada w pierwszym etapie instalację ekranów LED w 500 lokalizacjach w 106 miastach.


W placówkach Poczty Polskiej na terenie całej Polski pojawią się ekrany reklamowe Screen Network o wielkości minimum 43 cale. Ostateczna liczba ekranów montowanych w poszczególnych lokalizacjach będzie uzależniona od wielkości i potencjału konkretnego obiektu. Pierwsze instalacje pojawią się w minimum 500 placówkach w ciągu najbliższych 10 miesięcy.


– Konsekwentnie staramy się zmieniać wygląd naszych placówek. Nowoczesna i przyjazna dla oka aranżacja wnętrz, coraz częściej obecna w naszych urzędach i filiach, zyska teraz kolejny przyciągający uwagę element. Monitory reklamowe pozwolą z jednej strony na promowanie usług Poczty, a z drugiej – udostępnimy możliwość promowania innych produktów i usług naszym partnerom biznesowym. Podpisana dzisiaj umowa to również dodatkowe wpływy do pocztowego budżetu – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej odpowiedzialny za logistykę i sieć placówek Poczty Polskiej.

Poczta-Polska-ekrany-reklamowe-Screen-Network


– Cieszymy się, że wspólnie z Pocztą Polską będziemy mogli zbudować nowoczesny kanał komunikacji, służący zarówno celom reklamowym, jak i informacyjnym dla odwiedzających placówki pocztowe. Nasz innowacyjny system emisji kampanii pozwala na działanie w czasie rzeczywistym, co ma ogromne znaczenie zarówno dla marek poszukujących nowatorskich sposobów dotarcia do konsumentów, jak i dla klientów, którzy odwiedzają placówki pocztowe. Nowa sieć doskonale uzupełnia naszą ogólnopolską ofertę, generującą ponad 10 milionów kontaktów z ekranami każdego dnia – podkreśliła Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network.

Screen Network zarządza największą w kraju siecią ponad 20 000 ekranów, które każdego dnia docierają do ponad 6 milionów osób. Specjalizuje się we wdrażaniu innowacyjnych, wielokrotnie nagradzanych kampanii Digital Out of Home. Zapewnia pełną obsługę – od planowania kampanii, przez realizację, po raportowanie i pomiar wyników. W naszym portfolio znajdują się zarówno wielkoformatowe ekrany i kurtyny LED zlokalizowane w centrach największych miast, jak i ekrany w galeriach handlowych, na siłowniach, dworcach kolejowych czy lotniskach w całym kraju.