23.05.2024

Screen Network uruchamia dwa nowe ekrany Super Screen w Łodzi


Screen Network – lider polskiego rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej, spółka zależna Digital Network SA – ogłosiła uruchomienie dwóch wielkoformatowych ekranów w łódzkiej Manufakturze.  

Manufaktura to jedna z największych galerii handlowych w Polsce i nowe centrum miasta. Atrakcja turystyczna dla przyjezdnych, miejsce spotkań dla łodzian. Każdego dnia kompleks odwiedza ponad 55 000 osób. Ekrany LED zainstalowano w najbardziej spektakularnych punktach obiektu, co daje możliwość dotarcia do szerokiej grupy konsumentów, odwiedzających jedną z największych galerii handlowych w Polsce.

Te nowoczesne nośniki reklamowe należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen, oferują elastyczny model emisji i umożliwiają realizację interaktywnych kampanii, opartych o triggery, bazy danych i rozpoznawanie obiektów.

Reklamy wyświetlane na ekranach mogą zostać uzależnione od dowolnego źródła danych i zmieniać się w zależności od pory dnia, pogody, wyniku meczu. Mogą także odliczać czas, jaki pozostał do premiery nowego produktu. Screen Network oferuje również nielimitowaną wymianę spotów w trakcie trwania kampanii w zaledwie kilka minut. Dzięki elastycznemu modelowi emisji wyświetlany spot może mieć dowolną długość, a częstotliwość i termin emisji są dopasowywane do potrzeb klienta.

– Jesteśmy niezwykle dumni z uruchomienia dwóch nowych ekranów w Manufakturze. Dzięki strategicznej lokalizacji i nowoczesnym technologiom, nasze nośniki zapewnią klientom skuteczne i innowacyjne rozwiązania reklamowe. Manufaktura to bijące serce Łodzi, a nasze ekrany będą integralną częścią tego tętniącego życiem kompleksu, oferując nieograniczone możliwości promocji marek.

– mówi Agnieszka Godlewska, Prezes Zarządu Screen Network.

Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych. Ekrany znajdują się w centralnych punktach największych miast, na dworcach kolejowych, lotniskach, a także w galeriach handlowych, pocztach i siłowniach w całej Polsce. Autorski system zarządzania emisją i połączenie ekranów z zasobami sieci daje możliwość uzależnienia prezentowanych treści od dowolnego źródła danych i natychmiastowej zmiany wyświetlanych komunikatów.

Lider rynku
cyfrowej reklamy
zewnętrznej w Polsce