27.07.2023

autor: Digital Network
Newsy

Screen Network rozszerza sieć o ekrany w centrum handlowym Elektrownia Powiśle

Screen Network (spółka zależna od Digital Network SA) właściciel największej sieci cyfrowych ekranów reklamowych rozszerza ofertę o nowe lokalizacje w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Ekrany LED zainstalowano w najbardziej spektakularnych punktach obiektu co daje możliwość dotarcia do szerokiej grupy konsumentów odwiedzających jedno z najmodniejszych obecnie miejsc w Warszawie.

Każdego dnia kompleks odwiedza ponad 30 000 osób. Ekrany znajdują się w strategicznych punktach kompleksu – zarówno wewnątrz centrum handlowego (Digital Indoor), jak i na zewnątrz (Digital Outdoor), gdzie organizowane są imprezy kulturalne i rozrywkowe.

Reklama na ekranach DOOH w centrum handlowym Elektrownia Powiśle, Warszawa

– Od lat jako lider rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej konsekwentnie rozwijamy sieć naszych ekranów. Dołączenie do naszej oferty ekranów reklamowych w Elektrowni Powiśle, to bardzo ważny krok w rozwoju Screen Network – podkreśla Agnieszka Godlewska, Prezes Zarządu Screen Network. – Elektrownia Powiśle to modny punkt na mapie Warszawy, który łączy przestrzeń handlową z rozrywką i kulturą, tworząc miejsce, w którym warszawiacy spędzają wolny czas. Reklama na ekranach DOOH, które oferujemy, to nie tylko miejsce na reklamę w świetnej lokalizacji, ale także atrakcyjny kanał komunikacji, który przyciąga uwagę i angażuje odbiorców, wpływając na ich wybory zakupowe.


Cała oferta Screen Network obejmuje ponad 20 000 nowoczesnych ekranów reklamowych. Komunikaty wyświetlane na ekranach firmy każdego dnia trafiają do ponad sześciu milionów odbiorców. W portfolio spółki znajdują się zarówno wielkoformatowe ekrany i kurtyny LED zlokalizowane w centrach największych miast, jak i ekrany na dworcach kolejowych, w galeriach handlowych czy na siłowniach.