21.11.2023

autor: Digital Network
Newsy

Agnieszka Godlewska Prezesem Zarządu Digital Network SA

Wieloletnia Prezes spółki Screen Network Agnieszka Godlewska stanie na czele Grupy Kapitałowej Digital Network.

Rada Nadzorcza Digital Network S.A. (dawniej: 4fun media) powołała Agnieszkę Godlewską na funkcję Prezesa Zarządu. Głównym aktywem grupy kapitałowej jest spółka Screen Network, którą Agnieszka Godlewska jako Prezes zarządza od 2017 roku. Spółka prowadzi sprzedaż na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej, wypracowując 96% przychodów grupy.

Digital Out of Home (DOOH) to cyfrowa reklama zewnętrzna i wewnętrzna. Screen Network, wiodąca spółka grupy kapitałowej, zarządza największą w Polsce siecią ekranów reklamowych. Dysponuje siecią ponad 20 000 ekranów, oferując największe w Polsce zasięgi reklamowe, dzięki którym dociera z kampaniami do 6,2 mln osób dziennie. Infrastruktura reklamowa Screen Network jest mocno zdywersyfikowana pod względem lokalizacji i wielkości nośników. Ekrany zlokalizowane są zarówno w centrach miast, przy najbardziej ruchliwych arteriach komunikacyjnych, na dworcach kolejowych, lotniskach, jak i w galeriach handlowych, salonach prasowych i siłowniach.

– Jestem głęboko wdzięczna za zaufanie, jakim obdarzyła mnie Rada Nadzorcza, powierzając mi rolę Prezesa Digital Network S.A. To nowe wyzwanie otwiera przed nami możliwości do osiągnięcia jeszcze większych sukcesów na rynku DOOH. Według wstępnych szacunków, przychody skonsolidowane Digital Network w trzecim kwartale 2023 roku wyniosły 16,9 mln zł. Z czego 98% pochodziło z segmentu cyfrowej reklamy zewnętrznej. Dzięki nowej roli, którą powierzyła mi Rada Nadzorcza spółki, będziemy wspólnie pracować nad dalszym rozwojem i systematycznym wzrostem wyników, rozwijając innowacyjne podejście i strategie, które przyniosą korzyści całej Grupie.

Agnieszka Godlewska jest związana z Grupą Kapitałową Digital Network S.A. od 2015 roku. Początkowo na stanowisku Dyrektor Zarządzającej Screen Network, a od 2017 roku jako Prezes Zarządu tej spółki. Była odpowiedzialna za przygotowanie, a następnie wdrożenie wieloletniej strategii rozwoju Screen Network, która zakładała m.in.: rozwój ogólnopolskiej sieci ekranów reklamowych, pozyskiwanie spektakularnych lokalizacji i uruchomienie ekranów klasy Super Screen – wielkoformatowych ekranów LED w lokalizacjach premium największych miast Polski.

Przed rozpoczęciem pracy w Screen Network, Agnieszka Godlewska przez ponad 15 lat zbierała doświadczenia zawodowe w Grupie Ströer, m.in. na stanowisku Dyrektora Sprzedaży, biorąc udział w rozwoju sieci reklamowej, administrowaniu sprzedażą, przejmowaniu innych firm oraz optymalizacji procesów biznesowych. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego na kierunku Ekonomia ze specjalizacją Bankowość oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania na kierunku Zarządzanie i Marketing.

Jako uznany ekspert branżowy ma bezpośredni wpływ na kierunki rozwoju tego rynku. Jest prekursorką w implementacji na polski rynek najnowszych, światowych trendów branży Digital OOH oraz zdeklarowaną zwolenniczką idei Smart City. Jako Prezes Zarządu Screen Network jest wielokrotną laureatką krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych i nagród (m.in. IAB MIXX Awards, Digital Signage Awards, ApexAwards), przyznawanych za najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie Digital Out of Home. Jej motto zawodowe brzmi „Firma to Ludzie”.

Digital Network S.A. to spółka holdingowa działająca na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home). Za pośrednictwem spółki zależnej Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych zlokalizowanych w całej Polsce. Cyfrowe nośniki znajdują się w centralnych punktach największych miast, na dworcach kolejowych, lotniskach, a także w galeriach handlowych, pocztach oraz siłowniach w całej Polsce. Zdywersyfikowana sieć ekranów zapewnia ogólnopolskie zasięgi reklamowe oraz dotarcie realizowanych kampanii do ponad 6,2 mln konsumentów dziennie.