Spółka ma za sobą udany kwartał, co potwierdzają osiągnięte wyniki finansowe:
Osiągnięte wyniki pozwoliły na istotną poprawę wskaźników rentowności:
Kwartał był także udany dla całego segmentu Digital OOH, który według analityków rynku zanotował wzrost o 19.4% r/r/). Jednocześnie udział reklamy cyfrowej w całym rynku reklamy zewnętrznej w Polsce przekroczył 30%.
23 kwietnia br. Zarząd Digital Network zarekomendował wypłatę dywidendy za 2024 rok w łącznej wysokości ponad 20 mln zł tj. 4,82 zł na jedną akcję, z czego 10 mln zł zostało wypłacone w formie zaliczki w dniu 5 grudnia 2024 roku. Zarząd zaproponował także aby dzień uprawnionych do dywidendy (dzień D) wyznaczyć na 23 czerwca, a dzień wypłaty dywidendy (dzień W) na dzień 1 lipca 2025 roku. Ostateczną decyzję w tej sprawie ma podjąć Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy zwołane na 16 czerwca br.
Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią raportu:
Skonsolidowane Sprawozdanie Finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku