Digital Network SA to polska spółka holdingowa notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, skupiająca podmioty działające w obszarze mediów i reklamy zewnętrznej. Grupa koncentruje się na rynku Digital Out-of-Home (DOOH) oraz Premium Outdoor, łącząc wiodących operatorów i dostawców nowoczesnych nośników reklamowych w Polsce. Do portfolio grupy należy: Screen Network i Braughman Group Media.
Screen Network jest największym w Polsce operatorem ekranów reklamowych DOOH (Digital Out-of-Home). Spółka zarządza siecią ponad 20 tysięcy ekranów LED i LCD, zlokalizowanych przy głównych arteriach komunikacyjnych, na dworcach, w galeriach handlowych, siłowniach i biurowcach.
Codziennie dociera z przekazem reklamowym do około 6,5 mln odbiorców w całym kraju, oferując markom elastyczne i precyzyjne dotarcie do konsumentów w przestrzeni publicznej. Dzięki zaawansowanej technologii emisji, integracji danych i dynamicznej kreacji treści, Screen Network wyznacza standardy na rynku reklamy cyfrowej w Polsce.



Braughman Group Media Outdoor (BGMO) to wiodący podmiot na rynku Premium Outdoor, specjalizujący się w nośnikach Wielkiego Formatu, Digital OOH i murali reklamowych. Spółka posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji spektakularnych kampanii outdoorowych w najlepszych lokalizacjach w Polsce – oferuje markom prestiżowe ekspozycje, wielkoformatowe siatki, autorskie murale oraz cyfrowe nośniki o imponujących rozmiarach w lokalizacjach o największym natężeniu ruchu.
Dzięki połączeniu z Digital Network, spółka wzmacnia ofertę Grupy w segmencie reklamy Premium Outdoor, łącząc tradycyjne formy z cyfrowymi rozwiązaniami Digital OOH.

