09.09.2025

Digital Network prognozuje 13 mln zł zysku netto w I półroczu

Zarząd spółki ogłosił prognozę wyników finansowych pierwszego półrocza 2025 roku:
• przychody ze sprzedaży: 35,9 mln zł (wzrost o 25% r/r)
• zysk z działalności operacyjnej: 15,3 mln zł (wzrost o 57% r/r)
• EBITDA: 21,5 mln zł (wzrost o 37% r/r)
• zysk netto: 13,1 mln zł (wzrost o 37% r/r)
• zysk netto przypadający Jednostce Dominującej: 12,2 (wzrost o 47% r/r)

W przypadku wykonania zapowiadanej prognozy, istotnej poprawie ulegną wskaźniki rentowności:
• rentowność operacyjna: 43% (wzrost o 9 p. p. r/r)
• rentowność EBITDA: 60% (wzrost o 6 p. p. r/r)
• rentowność sprzedaży netto: 37% (wzrost o 4 p. p. r/r)

Ogłoszona prognoza potwierdza systematyczną poprawę wyników i wskaźników rentowności jakie spółka notuje w czwartym, kolejnym roku obrotowym.

Prognoza pierwszego półrocza 2025 vs. wyniki 2024 rok 

(w tys. złotych)01.01.2025
30.06.2025
01.01.2024
30.06.2024
Zmiana 2025/2024 %
Przychody ze sprzedaży35 86628 78325%
Zysk z działalności operacyjnej15 3329 77457%
EBITDA21 47515 66637%
Zysk netto13 0979 55537%
Zysk netto przypadający Jednostce Dominującej12 1638 27347%

 Rentowność sprzedaży (%)       2025    2024
Rentowność operacyjna = zysk z działalności operacyjnej/przychody ze sprzedaży43%34%
Rentowność EBITDA = EBITDA/przychody  ze sprzedaży60%54%
Rentowność sprzedaży netto (ROS) = zysk netto/przychody ze sprzedaży37%33%

Prognozowane wyniki potwierdzają, że w tym roku nie tylko rośniemy znacznie szybciej niż cały rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital OOH), ale także systematycznie poprawiamy wskaźniki rentowności mimo rosnących kosztów utrzymania sieci ekranów oraz jej rozbudowy o nowe lokalizacje. Dzięki ugruntowanej pozycji lidera w swoim segmencie, w największym stopniu korzystamy z transformacji cyfrowej branży i systematycznego wzrostu udziałów rynkowych DOOH, wynoszącego obecnie ponad 29%. Nasze główne przewagi konkurencyjne to wysokomarżowy model biznesowy, osiągnięty efekt skali gwarantujący największe, ogólnopolskie zasięgi reklamowe kampanii cyfrowych oraz duży potencjał wzrostowy naszego inventory czyli czasu reklamowego w pętli emisyjnej, którego poziom wykorzystania możemy zwiększać bez dodatkowych nakładów inwestycyjnych. Ogłoszona prognoza stanowi też dobry prognostyk dla wyników całego roku

– komentuje publikowane wyniki  Agnieszka Godlewska, Prezes Zarządu Digital Network SA

Zapraszamy do lektury pełnego raportu:
Raport 16/2025 Szacunkowe wyniki sprzedaży w drugim kwartale 2025 roku

Lider rynku
cyfrowej reklamy
zewnętrznej w Polsce