09.09.2025

Giełda wychodzi na ulice polskich miast – wystartowała kampania GPW 24/7, realizowana wspólnie ze Screen Network

Screen Network, spółka z naszej grupy kapitałowejwraz z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie realizuje projekt GPW 24/7. Dzięki tej współpracy bieżące informacje z rynku kapitałowego są prezentowane na wielkoformatowych ekranach w największych polskich miastach, docierając każdego dnia do milionów odbiorców.

To pierwsza w Polsce inicjatywa, w ramach której notowania giełdowe i treści edukacyjne są udostępniane w przestrzeni publicznej – poza tradycyjnym parkietem i kanałami cyfrowymi. Rozwiązanie to przybliża tematykę inwestowania szerokiemu gronu odbiorców i pokazuje, że gospodarka i rynek kapitałowy są bliżej codziennego życia, niż mogłoby się wydawać.

Projekt GPW 24/7 jest kolejnym potwierdzeniem, że ekrany Screen Network sprawdzają się również w projektach o szczególnym znaczeniu, wymagających wysokiej jakości i niezawodności przekazu.

Lider rynku
cyfrowej reklamy
zewnętrznej w Polsce