18.11.2025

Blisko 22 mln zysku netto po 3 kwartałach

Zarząd Digital Network opublikował wyniki za trzeci kwartał. Przychody ze sprzedaży osiągnęły narastająco 56,7 mln zł (wzrost o 20% r/r/), EBIT 25,8 mln zł (wzrost o 43% r/r/), EBITDA wartą 34,9 mln zł (wzrost o 30% r/r/) i zysk netto w kwocie 21,9 mln zł (wzrost o 30% r/r/), w tym przypadający Jednostce Dominującej na poziomie 20,4 mln zł (wzrost o 38% r/r). Rentowność sprzedaży wzrosła do rekordowych poziomów: rentowność EBIT osiągnęła 46%, rentowność EBITDA 62%, a rentowność netto odpowiednio 39%.

Ogłoszone wyniki trzeciego kwartału potwierdzają systematyczną poprawę przychodów i zysków oraz wskaźników rentowności jakie spółka notuje nieprzerwanie w czwartym, kolejnym roku obrotowym.

Podstawowe dane finansowe 2025 vs. wyniki 2024 rok 

(w tys. złotych)01.01.2025
30.09.2025
01.01.2024
30.09.2024
Zmiana 2025/2024 %
Przychody ze sprzedaży56 74247 40220%
Zysk z działalności operacyjnej25 84718 04443%
EBITDA34 99034 99030%
Zysk netto21 97116 85830%
Zysk netto przypadający Jednostce Dominującej20 42314 82038%

 Rentowność sprzedaży (%)       2025    2024
Rentowność operacyjna = zysk z działalności operacyjnej/przychody ze sprzedaży46%38%
Rentowność EBITDA = EBITDA/przychody  ze sprzedaży62%57%
Rentowność sprzedaży netto (ROS) = zysk netto/przychody ze sprzedaży39%36%

Zarząd zaktualizował także politykę dywidendą dotycząca podziału zysku za 2025 rok. Po przeanalizowaniu aktualnej sytuacji finansowej spółki związanej z koniecznością sfinansowania nabycia 100% udziałów w Braughman Group Media Outdoor Zarząd Emitenta zdecydował, że nie dokona wypłaty zaliczki na poczet dywidendy w grudniu 2025 roku.

„Jeśli chodzi o rekomendację dotyczącą podziału zysku wypracowanego za 2025 rok to ogłosimy ją znając już roczne wyniki spółki, ewentualne zapotrzebowanie na środki pieniężne niezbędne do zrealizowania inwestycji zaplanowanych na 2026 rok, a także oceniając aktualną sytuację finansową i płynnościową grupy kapitałowej. Kluczowy w tej decyzji będzie dla nas poziom realizacji rocznych wyników finansowych przejętej spółki oraz weryfikacja efektów synergii związanych z transakcją”

– komentuje Aneta Parafiniuk, Członek Zarządu i Dyrektor Finansowy Digital Network SA.

Lider rynku
cyfrowej reklamy
zewnętrznej w Polsce