Strategia

STRATEGIA NA LATA 2023-2027

Strategia

Strategia Digital Network SA jest skoncentrowana na maksymalizacji skali i efektywności sprzedaży czasu reklamowego na ekranach cyfrowych LED.

Digital Network SA jest spółką holdingową nie prowadzącą działalności operacyjnej. W związku z tym cele strategiczne będą realizowane przez spółkę zależną Screen Network SA, która posiada kompetentny zarząd z wieloletnim doświadczeniem z branży reklamy zewnętrznej.

rok do roku

Strategia na lata 2023-2027

Systematyczny rozwój
sieci / rok
Wzrost liczby ekranów Indoor & Outdoor na poziomie 10-15% rocznie (przykład: pozyskanie 500 lokalizacji Poczty Polskiej – umowa z października 2023 na 5 lat)
Akwizycja
lokalizacji / rok
Rozwój sieci ekranów LED Premium w najbardziej trafficowych punktach miast oraz w pobliżu ikonicznych lokalizacji
Wzrost sprzedaży
cen / rok
Zwiększenie wykorzystania liczby reklamodawców w pętli reklamowej poprzez wprowadzenie pakietyzacji sieci do określonych grup celowych
Dywersyfikacja kanałów sprzedaży
Pozyskiwanie reklamodawców z trzech źródeł: sprzedaż agencyjna, sprzedaż bezpośrednia, Programmatic DOOH
Wypłata dywidendy
(polityka 2025-2026)
Coroczna wypłata dywidendy zgodnie z zasadami polityki dywidendowej

wzrost biznesu: +10%

Lider rynku
cyfrowej reklamy
zewnętrznej w Polsce